De betaalmogelijkheden bij Sabé Verpakkingen
Bij Sabé Verpakkingen Veenendaal kunt u op één van onderstaande methodes uw betaling (online) laten verzorgen:
Ideal via Mollie
iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland.
Faktuur / Inkooporder
Bij Sabé Verpakkingen is het mogelijk producten aan te schaffen op factuur, dus met betaling achteraf. U dient dan wel in het bezit te zijn van een geldig BTW nummer en u kunt deze dan invullen bij de gewenste betaalmethode (evt. samen met uw eigen inkoopordernummer of referentienummer). Een bestelling op factuur / inkooporder dient uiterlijk binnen 30 dagen na besteldatum betaald te zijn op rekening van Sabé Verpakkingen. Deze betaalmogelijkheid is niet van toepassing op particulieren of indien u geen geldig BTW nummer heeft. Betaling per factuur / inkooporder is strikt binnen 30 dagen.
Bank Overboeking
Van alle online shoppers betaalt 9% het liefst via een Bankoverboeking; het bedrag wordt overgemaakt via een reguliere bankoverschrijving. Een Bankoverboeking is geschikt voor nationale én internationale klanten.
Indien u kiest voor Bank Overboeking, dan verzoeken wij u het te betalen bedrag z.s.m. over te maken op onze bankrekening onder vermelding van het factuurnummer of ordernummer. Na ontvangst van uw betaling, zal de bestelling worden verzonden.
Bank gegevens van Sabé Verpakkingen:
Sabé Verpakkingen
Rabobank 39.51.44.493
IBAN nummer : NL97 RABO 03951444 93
Swift: RABO NL 2U
O.v.v. het Factuurnummer
Mollie – Informatie voor klanten
Als u een online betaling heeft gedaan, dan wordt deze afgehandeld door Payment Service Provider Mollie. Er staat dan na uw betaling Mollie op uw bankafschrift. Dit betekent dat Mollie verantwoordelijk is voor de afhandeling van uw online betaling. Mollie handelt enkel de betaling af en heeft dus geen invloed op de levering van de door u bestelde producten of diensten.
Mollie is een Payment Service Provider (PSP). Als PSP maakt Mollie het voor webwinkeliers mogelijk om diverse online betaalmethodes, zoals bijvoorbeeld iDEAL, creditcard en PayPal, aan te bieden in hun webshop. Zo kunt u als consument uw online aankopen bij deze webshops gemakkelijk en binnen een betrouwbare, veilige omgeving betalen.
Hieronder vindt u een antwoord op veelgestelde vragen over uw betaling en bestelling.
Waarom is de Ideal betaling niet afgerond?
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat de Ideal pagina van uw bank niet verschijnt en dat u wordt teruggeleid naar onze website. Uw bestelling is dan wel bij ons binnengekomen en u ontvangt dan binnen 30 minuten een betaal-link op het door u opgegeven emailadres. Hiermee kunt u alsnog uw Ideal betaling afronden. Deze link is dan 4 uur geldig. Mocht u deze link niet ontvangen, neemt u dan alstublieft contact op met ons via tel. 0318-520298 of per email info@sabeverpakkingen.nl.
Waarom staat er ‘Mollie’ op mijn bankafschrift?
Mollie zorgt ervoor dat uw betaling terechtkomt bij de webshop waar u uw bestelling heeft geplaatst. Mollie is de eerste partij die uw betaling verwerkt en daarom staat er Mollie op uw afschrift.
Is mijn online betaling veilig?
Als u een transactie via Ideal verricht, kunt u er van uit gaan dat deze op verschillende manieren beveiligd is. Mollie dient zich als Payment Service Provider aan strenge regels te houden die betrekking hebben op o.a. de veiligheid van transactieverkeer.
Hoe werkt online betalen via Mollie?
U heeft uw bestelling gedaan in de webshop van één van de webwinkeliers die gebruik maakt van Mollie. De online betaling die u aan deze webshop heeft gedaan, wordt afgehandeld door Mollie. Dit betekent dat Mollie ervoor zorgt dat uw online betaling wordt overgemaakt naar de rekening van de webshop waar u iets heeft besteld. U kunt dit vergelijken met de activiteiten die een bank verricht om te zorgen dat een betaling van de ene rekening naar de andere wordt overgemaakt.
Is mijn betaling ontvangen door Mollie?
Voor vragen over de status van uw online betalingen kunt u zich richten tot Sabé verpakkingen, waar u uw bestelling heeft geplaatst.
Ik heb betaald, maar ik wil mijn bestelling annuleren, heb deze niet ontvangen of wil de bestelling terugsturen?
Mollie heeft geen invloed op het verloop van de levering van uw bestelling. Hierover kunt u contact opnemen met Sabé Verpakkingen Veenendaal, waar u uw bestelling heeft geplaatst.
NOTE : Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief 21% BTW