+31 (0)318 520 298

Menu

Mijn account
+31 (0)318 520 298
Sabé Verpakkingen BV plaats foto
4.8
Gebaseerd op 32 beoordelingen
powered by Google

Winkelmandje

Subtotaal 0,00
Verzending: Gratis
Totaal excl. btw 0,00
Verzendkosten btw (21%) 0,00
Totaal 0,00

Heeft u nog vragen? Wij beantwoorden ze graag!

Hoe gaat Sabé Verpakkingen om met mijn persoonsgegevens?

Dit kunt u teruglezen in de privacyverklaring, zie deze pagina.

Sabé Verpakkingen, gevestigd aan Einsteinstraat 33, 3902 HN Veenendaal, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kunt u via onze webshop, per e-mail met uw eigen inkooporder, per post of telefonisch.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief 21% BTW

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?

Wanneer u via onze site uw bestelling heeft geplaatst en uw e-mailadres juist heeft ingegeven, onvangt u direct, nadat u besteld heeft, via uw e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling. Daarnaast ontvangt u ook een verzendbevestiging zodat u weet dat uw bestelling onderweg is.

Kan ik de voortgang van mijn bestelling controleren?

Als uw bestelling verzonden is, krijgt u via email automatisch een bericht van verzending en de verwachte leverdatum.

Wanneer wordt mij bestelling verzonden?

De levertijd van voorraadartikelen is doorgaans 1 – 2 werkdagen voor Nederland en 1 – 3 dagen voor Belgïe. Mocht er, om wat voor een reden, een langere levertijd zijn, dan wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld.  De vermelde levertijden zijn indicatief en daar kunnen geen rechten aan worden verleend. Het kan voorkomen dat op de gewenste leverdatum niet kan worden geleverd, omdat van een artikel niet voldoende voorraad is. Ook dan informeren we u tijdig.

Wilt u er zeker van zijn dat u op de gewenste dag geleverd krijgt, neemt u dan contact met ons op via  (+31) 0318-520298.

Bij “Bankoverboeking Vooraf ” sturen wij de bestelde artikelen op zodra het totaalbedrag, vermeld op de orderbevestiging, is bijgeschreven op onze bankrekening.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Annuleren is alleen mogelijk indien Sabé Verpakkingen de bestelling nog niet in behandeling heeft genomen. Indien uw bestelling onderweg is, dan kunnen we deze niet meer tegehouden. U kunt deze dan op eigen kosten aan ons retour zenden. Dit geldt niet voor speciale aanmaak of naambedrukte producten, hiervoor dient u contact met ons op te nemen binnen 24 uur na besteldatum.

Welke verzendopties worden gehanteerd?

De order wordt in de meeste gevallen verzonden door DPD, DHL of PostNL als het om losse pakketten gaat. Hiervan ontvangt u dan een track & trace code. Als uw bestelling groter is of op een pallet staat, dan verzenden we deze met onze vaste vervoerder. Hiervan is dan geen track & trace code beschikbaar.  Wilt u de artikelen zelf komen ophalen ? Dan rekenen wij uiteraard geen verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook retour sturen?

U heeft de verplichting om na aflevering van de door u bestelde artikelen te beoordelen of de producten aan uw verwachting voldoen. Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen 7 dagen na aflevering aan Sabé Verpakkingen te retourneren. Dit dient te geschieden met een schriftelijke opgave van reden van de retourzending en vergezeld met de originele pakbon en of factuur. Het retour te zenden artikel dient in de oorspronkelijke, onbeschadigde staat in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd terug gezonden te worden. Na ontvangst van de retourzending wordt het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw bankrekening.

Welke betaalmethodes hanteren wij?

  • iDeal – Nederlandse betalingen
  • OverBoeking Vooraf – Nederlandse, Belgische en overige buitenlandse betalingen
  • op Faktuur – Voor Nederlandse en Belgische betalingen (deze optie is NIET mogelijk voor particulieren)

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van uw beveiliginsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daar voor hoeft aan te melden.

Hoe werkt iDEAL?

Bij het afrondproces van uw bestelling kunt u aangeven dat u met één van bovengenoemde betaalmethodes wilt betalen. Nadat u een keuze heeft gemaakt voor Ideal volgt u stap voor stap het betaalproces en vult waar nodig is uw bank of creditcard gegevens in. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.

Ik ben mijn account gegevens vergeten, wat moet ik doen?

Dat is geen probleem. Via de link “Mijn Account” op de homepage kunt u een nieuw wachtwoord laten mailen. Dit wachtwoord wordt automatisch aangemaakt. U kunt dit, nadat u weer ingelogd bent, altijd weer wijzigen.

Hoe verander ik mijn account gegevens?

Als u om welke reden dan ook uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen, kunt u dit doen via “Mijn Account” en dan bij “Account-gegevens”. Hier kunt u alle gewenste informatie aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Neem dan contact op met klantenservice via info@sabeverpakkingen.nl . Wij zullen uw identiteit proberen vast te stellen en zo uw wachtwoord proberen te achterhalen.

Bij het invoeren van mijn BTW nummer krijg ik een foutmelding.

Onze website staat in directe verbinding met de server die de BTW nummers op juistheid controleert. Het kan voorkomen dat deze server tijdelijk overbezet is en dan geeft onze website een foutmelding. Laat u het veld voor het BTW nummer in dat geval leeg, dan kunt u de bestelling ook zonder BTW nummer afronden.

Offerte aanvragen

Productnaam: FAQ

Heeft u nog een vraag over 1 van onze producten?

Wij staan u graag te woord.

  • Wij bieden kwaliteit en duurzaamheid
  • +35 jaar ervaring en expertise
  • +10.000 producten in assortiment